Sjómmelmert

Einde Sjommelmert...

Na 45 edities en twee corona-jaren zonder markt moeten we helaas definitief afscheid nemen van de Zjwamer Sjommelmert zoals we die kennen. Normaal zouden we rond deze tijd druk zijn geweest met ophaalrondes en sorteren, maar het is voor de harmonie helaas niet langer mogelijk gebleken om de Sjommelmert te blijven organiseren, vanwege strengere regels en hogere kosten rondom vervoer, opslag en afvoer van spullen. Ook werd het de laatste jaren al steeds moeilijker om voldoende vrijwilligers te vinden.

We kijken met trots terug op dit mooie evenement waar zo velen al die jaren zo veel plezier aan hebben beleefd. Langs deze weg bedanken we alle bezoekers en al diegenen die jarenlang hun overbodige spullen aan ons hebben afgestaan. Verder willen we alle leden, vrijwilligers en fans bedanken voor alle mooie momenten op de Sjommelmert!

Het doet natuurlijk ook pijn om na zo'n lange tijd afscheid te nemen van een instituut als de Sjommelmert, maar gelukkig zal een deel van de rommel en het plezier er omheen zijn weg vinden naar de Zjwamer Rommelroute.

Nogmaals dank en graag tot ziens bij een van onze activiteiten!

Bestuur en leden van Koninklijke Harmonie St. Caecilia Swalmen